Zákaznícky servis

Garancia a bezplatný servis okuliarov zadarmo

 

Doživotný údržbový servis okuliarov a adaptácia okuliarov zadarmo

Zákazníci GrandOptical spolu s novými okuliarmi získajú aj garanciu ich servisu zdarma. Okuliare na počkanie odborne upravíme, vyčistíme ultrazvukom, prípadne vykonáme drobné opravy (utiahnutie skrutiek, výmena nosníkov či sedielok). Servis okuliarov vykonávame v každej predajni GrandOptical a počet opráv nie je pre zákazníkov nijako obmedzený.

 

GrandOptical Garancia Plus:

KEDY SA MÔŽU VYUŽIŤ ZĽAVY GRANDOPTICAL GARANCIA PLUS?

  • V prípade náhodného poškodenia okuliarového rámu:
    • Keď sa okuliare dajú opraviť, na odbornú opravu poškodennej súčiastky alebo v prípade potre¬by výmeny za zhodnú s pôvodnou súčiastkou (typom a kvalitou).
    • V prípade, keď sa okuliare nedajú opraviť zabezpečíme nový rám zhodný s pôvodným.
  • V prípade náhodného poškodenia šošoviek:
    • Zabezpečíme šošovky rovnakej kvality, typu a dioptrií, ako boli pôvodné šošovky.
  • Ak zákazník okuliare stratil, zabudol si ich niekde alebo ich iba nevie nájsť.
    • V rámci služby GrandOptical Garancia Plus ponúkame našim zákazníkom, držiteľom karty Garancia Plus počas dvoch rokov od zakúpenia 1x 75% zľavu z nákladov na opravu alebo výmenu okuliarov v prípade ich náhodného poškodenia.
    • Ďalej v prípade kúpy nových okuliarov za stratené okuliare poskytneme 1x50% zľavu z ceny okuliarov bez zliav.

V AKOM PRÍPADE SA NEDAJÚ VYUŽIŤ ZĽAVY GRANDOPTICAL GARANCIA PLUS?

  • Prirodzené opotrebovanie.
  • Úmyselné poškodenie, zničenie.
  • Bezplatné služby Grandoptical (nastavenie okuliarov, zatiahnutie skrutiek, náhrada, výmena sedielok).

Ďalšie podmienky:

  • Zľavy GrandOptical Garancia Plus sa vzťahujú výlučne iba na pôvodne objednaný produkt s rovnakými dioptrickými parametrami, a hodnota zľavy sa posudzuje podľa pôvodnej spotrebiteľskej ceny bez zliav.
  • Zľava sa môže uplatniť iba po predložení karty Garancia Plus, o ktorú môže zákazník požiadať v prípade každej novej objednávky kompletných okuliarov (rám+šošovky). Poplatok za kartu je potrebné uhradiť pri objednávke, najneskôr však pri výdaji okuliarov a uhradení konečnej sumy za okuliare.
  • V prípade, ak zákazník kartu Garancia Plus nepredloží, nemôžeme mu tieto služby poskytnúť ani vtedy, ak v systéme vieme nájsť údaje o okuliaroch
  • Už využitá zľava karty Garancia Plus sa v každom prípade musí registrovať na karte, a po uplatnení oboch zliav sa karta odoberie zákazníkovi.
  • K okuliarom zakúpeným so zľavou 50%, resp. 75% sa nemôže zakúpiť nová Garancia Plus karta!

Cena karty Garancia Plus je určená na základe hodnoty zakúpeného produktu nasledovne:

  • ak spotrebiteľská cena zakúpených okuliarov je do 100 Eur, cena karty je 8 Eur
  • ak spotrebiteľská cena zakúpených okuliarov je do 130 Eur, cena karty je 10 Eur
  • ak spotrebiteľská cena zakúpených okuliarov je do 160 Eur, cena karty je 13 Eur
  • ak spotrebiteľská cena zakúpených okuliarov je do 250 Eur, cena karty je 16 Eur
  • ak spotrebiteľská cena zakúpených okuliarov je nad 250 Eur, cena karty je 20 Eur
Tieto stránky používajú na poskytovanie služieb cookies. Pokračovaním v prehliadaní vyjadrujete súhlas s ich používaním. viac informácií. Súhlasím